Geef jouw medewerkers een horeca-opleiding

Ik kan fantastisch hebben gegeten, maar als de bediening niet goed is onthoud ik juist dat aspect.
Jouw medewerkers zijn de eersten die jouw gasten zien. Zij bepalen het imago van jouw bedrijf.
Ik kan fantastisch hebben gegeten, maar als de bediening niet goed is onthoud ik juist dat aspect. De beleving van de gast start al op het moment van binnenkomst en eindigt pas als hij vertrekt. Een horeca-opleiding maakt jouw personeel bewust van hun waarde op de werkvloer. Het is coaching on the job die de toegevoegde waarde van jouw onderneming direct verhoogt.
- Wat is hospitality, gastheer(vrouw)schap?
- Hoe werkt een medewerker bediening eigenlijk?
- Meer omzet door “upselling”, “crossselling” en “deepselling”! Wat is het en hoe doen we dat dan?
- Voorbereid zijn op de NVWA en HACCP begeleiding!
- Starter in de horeca?? Je onderneming start bij je boekhouding!